Polityka zwrotów – Fioletowo.pl
Wszystkie produkty dostępne w sklepie Fioletowo.pl są tworzone na indywidualne zamówienie klienta – na podstawie projektów przesłanych przez klienta lub przygotowanych przez naszych grafików.
Zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi, jeżeli przedmiotem świadczenia jest:
-
rzecz nieprefabrykowana,
-
wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub
-
służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Oznacza to, że nie przyjmujemy zwrotów towarów wykonanych na specjalne zamówienie, chyba że:
-
produkt został wykonany niezgodnie z zaakceptowanym projektem lub
-
posiada wadę fizyczną powstałą z winy Sprzedawcy.
Jak zgłosić wadliwy produkt:
Jeżeli otrzymany produkt jest wadliwy lub niezgodny z zaakceptowanym projektem, prosimy o niezwłoczny kontakt:
-
e-mail: sklep@fioletowo.pl
-
telefon: 695-555-727
W zgłoszeniu należy podać:
-
numer zamówienia,
-
opis niezgodności lub wady,
-
zdjęcia dokumentujące problem.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni od jej otrzymania. W przypadku uznania reklamacji:
-
klient otrzyma poprawnie wykonany produkt lub
-
otrzyma zwrot środków.