Polityka zwrotów

Polityka zwrotów – Fioletowo.pl

Wszystkie produkty dostępne w sklepie Fioletowo.pl są tworzone na indywidualne zamówienie klienta – na podstawie projektów przesłanych przez klienta lub przygotowanych przez naszych grafików.

Zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi, jeżeli przedmiotem świadczenia jest:

  • rzecz nieprefabrykowana,

  • wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub

  • służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Oznacza to, że nie przyjmujemy zwrotów towarów wykonanych na specjalne zamówienie, chyba że:

  • produkt został wykonany niezgodnie z zaakceptowanym projektem lub

  • posiada wadę fizyczną powstałą z winy Sprzedawcy.

Jak zgłosić wadliwy produkt:

Jeżeli otrzymany produkt jest wadliwy lub niezgodny z zaakceptowanym projektem, prosimy o niezwłoczny kontakt:

W zgłoszeniu należy podać:

  • numer zamówienia,

  • opis niezgodności lub wady,

  • zdjęcia dokumentujące problem.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni od jej otrzymania. W przypadku uznania reklamacji:

  • klient otrzyma poprawnie wykonany produkt lub

  • otrzyma zwrot środków.

Sklep internetowy nie działa jeszcze przez kilka dni. Są opóźnienia w odpowiadaniu na telefony.

X