Polityka dostaw

Dostawy – Polityka Dostaw

1. Informacje ogólne

Sklep internetowy Fioletowo.pl realizuje zamówienia wyłącznie na terenie Polski, za pośrednictwem firm kurierskich, paczkomatów lub poprzez odbiór osobisty.
Wszystkie zamówienia realizowane są wyłącznie po wcześniejszym opłaceniu – nie oferujemy wysyłki za pobraniem. Szczegóły dotyczące płatności oraz terminu jej dokonania dostępne są w trakcie składania zamówienia.


2. Czas realizacji

Czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu zaksięgowania płatności i składa się z:

  • czasu produkcji – zazwyczaj od 2 do 10 dni roboczych (w zależności od rodzaju produktu),

  • czasu dostawy – zazwyczaj 1–2 dni robocze w zależności od wybranego przewoźnika.

O przewidywanym terminie wysyłki klient informowany jest drogą mailową.


3. Koszty dostawy

Koszty dostawy są uzależnione od formy wysyłki oraz wagi i gabarytów zamówienia. Przykładowe opcje:

  • Kurier (przedpłata): od 17 zł

  • Paczkomaty InPost: od 16 zł

Informacja o ostatecznym koszcie dostawy jest każdorazowo widoczna przed złożeniem zamówienia.


4. Odbiór osobisty

Możliwy jest odbiór osobisty wyłącznie po wcześniejszym umówieniu terminu, który można ustalić:

📞 Telefonicznie: 695-555-727
📧 Mailowo: sklep@fioletowo.pl

Odbiory osobiste odbywają się we wtorki i środy w punkcie:
ul. Komisji Edukacji Narodowej 3, 66-460 Witnica
– tylko po wcześniejszym umówieniu spotkania.


5. Odbiór przesyłki

Zaleca się sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera. W przypadku zauważenia uszkodzenia należy spisać protokół szkody, co ułatwi rozpatrzenie reklamacji.


6. Nieopłacone zamówienia

Zamówienia nieopłacone w wyznaczonym terminie są automatycznie anulowane. Sklep nie realizuje zleceń bez uprzedniego zaksięgowania płatności.

Sklep internetowy nie działa jeszcze przez kilka dni. Są opóźnienia w odpowiadaniu na telefony.

X